Deklaracja dostępności
Informacje ogólne
VI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Reytana w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej VI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Reytana.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treść niedostępna
Brak jest transkrypcji opisowej niektórych materiałów dźwiękowych. Niektóre linki mogą być dwuznaczne dla użytkowników i nie są wystarczająco opisane. Brak dostępności wszystkich funkcjonalności za pomocą klawiatury. Niektóre z zamieszczonych plików to graficzne pliki PDF. Niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej. Część zdjęć nie posiada opisu alternatywnego. Na niektórych stronach brak jest odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów. Niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki. Brak jest możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Piotr Głogowski, pglogowski@eduwarszawa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 228441368. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, nastąpi najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dojazd do siedziby VI Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Reytana w Warszawie – ul. Wiktorska 30/32, 02-587, Warszawa, woj. mazowieckie, dzielnica: Mokotów: W odległości ok. 250 metrów od wejścia głównego do Liceum znajduje się stacja metra Racławicka oraz zespół przystanków autobusowych zlokalizowanych wzdłuż Al. Niepodległości. W odległości ok. 850 metrów od wejścia głównego do Liceum znajduje się zespół przystanków autobusowych i tramwajowych Morskie Oko zlokalizowanych wzdłuż ul. Puławskiej. Dostępność wejścia: Do budynku prowadzą dwa wejścia znajdujące się od strony ul. Wiktorskiej. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy Liceum. Dostępność parkingu: Ze względu na lokalizację siedziby Liceum i bezpieczeństwo interesantów Liceum nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Siedziba Liceum znajduje się poza strefą płatnego parkowania, w okolicy dostępne są miejsca parkingowe, także dla osób niepełnosprawnych. Dostępność toalety: Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku i jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Pracownicy udzielający pomocy przy wejściu do budynku: Osobami oddelegowanymi do pomocy przy wejściu osób niepełnosprawnych do budynku są dozorcy. Powiadamianie wskazanych pracowników odbywa się za pomocą dzwonka znajdującego się przy bramie głównej. Pomoc w pokonaniu większych barier w budynku: W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki Liceum istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób. W budynku nie ma wind, korytarze są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa osób słabosłyszących: Nie istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym. Obsługa osób słabowidzących/niewidomych: Istnieje możliwość wejścia do budynku z psem asystującym.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń